0
Produkty v košíku
Celková cena: 0,00 Kč s DPH
Přejít do košíku
Nakupte ještě za 5 990,00 Kč a získáte dopravu zdarma.
0,00 Kč 3 000,00 Kč

Doručení zboží

Možnosti dopravy v našem e-shope:

1. doprava kurýrem SDS nebo Packeta - nejpohodlnější doručení

Cena za balík: 170,- CZK s DPH, pri nákupe nad 5990,- CZK zdarma.

Cena za dobírku: 30,- CZK s DPH.

 

2. vyzvednutí objednávky na pobočce Packeta - výdejní místo a Z-BOX - cenově výhodné pro menší zásilky, možnost vyzvednutí i o víkendu.

Tato možnost je vhodná pro rozměrově a váhově menší zásilky. Celková váha produktů nesmí překročit 15kg.

Cena za balík do 5kg: 89,- Kč s DPH, při nákupu nad 3000,- Kč zdarma.

Cena za balík do 15kg: 121,- Kč s DPH, při nákupu nad 3000,- Kč zdarma.

Cena za dobírku: 30,- Kč s DPH.

V košíku si zvolíte místo vyzvednutí, které vám nejvíc vyhovuje. U vybraných míst je možné vyzvednutí i v sobotu nebo v neděli.

Jak přesně funguje služba Packeta - výdejní místo a Z-BOX od objednání až po vyzvednutí naleznete na tomto odkaze. 

 

 

Doručování v rámci celé ČR zajišťujeme prostřednictvím kurýrní firmy SDS Plus nebo Packeta. Zboží je doručeno obvykle do 24-48 hodin od převzetí zboží od prodávajícího. O expedici zboží Vás informujeme ihned po odeslání zboží prostřednictvím e-mailu nebo SMS.

Nepodaří-li se z jakéhokoli důvodu doručit zboží napoprvé, doručování se opakuje BEZPLATNĚ ještě 2x v průběhu následujících dnů.

 

Upozornění:

Při doručování je třeba zásilku řádně prohlédnout, zda nejeví známky poškození. Pokud zjistíte mírná poškození, zboží přeberte, ale napište do protokolu rozsah poškození. Pokud balík má známky vážného poškození, balík nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo mailem.

Po převzetí zásilky doporučujeme řádně zkontrolovat obsah zásilky. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno nebo nekompletní, neprodleně nás kontaktujte mailem na objednavky@madmat.sk nebo madmat@madmat.sk. Nároky z později zjištěných vad takto poškozeného zboží budete moci uplatnit pouze pokud zákazník prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době převzetí od dopravce.

Pokud si spotřebitel bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy nepřevezme včas dodávané zboží, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky (Všeobecné obchodní podmínky Článek 3, bod 3.2.).

 

Dostupnost zboží:

U každé položky je doba dostupnosti uvedena zvlášť.

Např.:

"skladem" - zboží je skladem na prodejně, lze si přijít pro zboží po doručení sms s výzvou k vyzvednutí zboží.

"3 dny" - zboží bude k dispozici do 3 pracovních dnů od objednání. Při dopravě kurýrem je třeba připočítat jeden pracovní den.

 

Překročení doby dodání:

V drtivé většině případů je zboží doručováno ve slíbeném termínu. I přes naši snahu se však může výjimečně stát, že dojde ke zdržení expedice zboží z důvodu, který nedokážeme ovlivnit.

V takových případech Vás o prodloužené době dodání zboží budeme vždy informovat.